Hoe kunnen wij je helpen?
Heb je een vraag stel hem hieronder…
Vragen over producten
Als je vragen hebt over een van onze producten dan kan je op onze pagina “Hoe werkt het” meer informatie vinden. Wanneer je op deze pagina niet de informatie vindt die je zoekt, kan je ons altijd via onze chat een bericht sturen. Wij zullen dan zo snel mogelijk antwoord geven op jouw vraag.
Wat is de status van mijn bestelling?
Heb je een vraag over de status van je bestelling, dan helpen wij je graag verder. Als wij je bestelling versturen dan ontvang je van ons een Track & Trace code. Met deze code kan je via de website van onze leverancier je pakket volgen. Lukt dit toch niet? Dan gaan we graag met je verder kijken, stuur ons dan een bericht via onze chat en wij helpen je verder!
Account instellingen
Als je jouw account instellingen wil wijzigen zoals je abonnement, je adres, je betaalgegevens of iets anders dan kan dit heel gemakkelijk. Klik hieronder en ga direct naar je accountpagina om je gegevens aan te passen. Lukt het niet? Geen probleem neem dan contact met ons op via onze chat en wij helpen je verder.
Hoe kom ik met jullie in contact?
Wil je graag iemand persoonlijlk spreken over je vraag, dan is dat uiteraard mogelijk. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van. 08:00 tot 17:00 om antwoord te geven op je vragen. Nog makkelijker is het om ons een chatbericht te sturen via onze chat. Een van onze medewerkers zal dan zo snel mogelijk antwoorden!
FAQ
Heb je nog een vraag? Misschien staat hij tussen onze veelgestelde vragen. Mocht je toch nog een vraag hebben, stuur ons dan een chatbericht.
Dat is heel simpel, plaats een nieuwe bestelling onder dezelfde bestelgegevens en wij zullen je oude abonnement overschrijven. Dit heeft geen invloed op de duur van je abonnement.
Ben je nog niet zeker of je een abonnement wil afsluiten? Geen zorgen, je kan altijd een van onze pre-made boxen bestellen om te kijken of je onze producten fijn vindt.
Wij doen er alles aan om de bezorging te doen op een moment dat het jouw uitkomt. Lukt dat toch niet? Geen zorgen! Je kan altijd je pakketje laten bezorgen bij de buren of het pakketje op een afgesproken locatie laten neerzetten. Als het echt niet anders kan dan komen we later nog eens terug.